2 Ağustos 2019 Cuma

Rıfkı’yı özlemek

Seni çok özledim Rıfkı.

Uzun zamandır kimseyi özlemediğim kadar özledim. Uykusuz gecelerde bugüne dek hep anlattım, hep dinledin. Yargılamadın beni, eleştirmedin. Ne bileyim “iyi bok yedin!” bile demedin.

Artık senle olan sohbetlerimi kimsenin okuduğunu sanmıyorum. Eskiden, ki çok eski değil, altı yedi yıl öncesine kadar burada güzel insanlar vardı. Güzel atlara binip gitmeseler de  başka sosyal mecralarda kendilerini var etmişlerdir. Umrumda değil açıkçası. Bu yıllar içinde bir yığın insanı zaten attım hayatımdan. Spiritüel kitaplarda bu işe , frekansınız artık örtüşmüyordur filan diyorlar. Alakası yok halbuki. Ben acıdan kaçmak için insanlardan kaçar oldum. İnsanlardan bu kadar uzaklaşmamın tek sebebi bana daha az zarar vermelerini sağlamak. E herkes öldürüyor sevdiğini , diyor Oscar Wilde eyvallah. Ben İnsanların sevgilerimi sorguladığım bi dönemdeyim Rıfkı , ölümü bi kenara bırakalım.

Sana yaşadığım şahsi trajedileri uzun uzun anlatmak , gördüğüm adiliklerden, bana yaşattıkları şerefsizliklerden dert yanmak , neden böyle oldu sorusunu sormak isterdim uzun uzun. “Bana ha , bana ulan benim gibi kadına yapılır mı?” diye serzenişte bulunup alayına isyan etmek isterdim. Çok uzun zaman da yaptım bunu. Şimdi geldiğim noktada “hee evet yapılır, diyorum.” Sen ne boksun ki kızım, senin bi özelliğin yok , sana denk gelmiş sadece, diyorum. Kendimi bi dev aynasında görmeyecek kadar büyüdüm. Üstelik bunları yaşarken kapıları değil; aynaları da kırdım.

Velhasıl dünya kötü Rıfkı. Artık kelimelerle uzun uzun anlatamayacağım şeyleri bana yaşatacak kadar kötü. Ben iyilikten ölmüyorum belki ama yine de güzel hislere , samimiyete, sevgiye , dürüstlüğe inanıyorum. İyilikten ölmesem de “o sevilen ölürken” içimden bir şeylerin öldüğünü hissediyorum her defasında. Bu bile bir şeydir,  değil mi Rıfkı?

Özlemeye de inanıyorum hala bak, eski dostlarımı unutmuyorum. Uykusuz gecelerimi , hayallerimi , sözcüklerden ördüğüm o koskoca Evrenimi özlüyorum.

Seni çok özledim Rıfkı , anlatabildim di mi?

10 yorum:

  1. Okuyan var hala ... Yıllar önce başka mecralarda benim de blog kitlem vardı .. şimdiyse yoklar. Ama ben buna artık büyüdüm ve farklı şeylerden bahsediyorum diyorum. Defterime yazdıklarımı uzaya değil de benimle aynı şeyleri yaşayan vardır belki diyerek bloga yazmaya karar verdim. Buralarda çok takip edecek insan da bilmiyorum , keşke yazmaya devam etsen ... Ben okurum !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah! buna çok uzun zaman önce yazdım diye biliyordum ama yazmamışım...oralarda hala adını bilmediğim birilerinin beni anlaması ne güzel.

      Sil
  2. Zaman zaman böyle içsel karmaşalar, kendinle olan ufak savaşlar insana iyi gelir derim hep. Sen yaz,okuyan elbet olur, kelimelerde bulur elbet birileri! Ben henüz yeni keşfetsem de merakla bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu zamanlarda dahil keşfediliyorum, ne kadar güzel...teşekkür ederim .

      Sil
  3. Ara ara bu blogu yokluyorum yeni bir şeyler var mı diye,can sıkıntısından. keşke yazsan da okusak hep.
    ha bu arada 'kaos iyidir' demişti çok sevdiğim biri

    YanıtlaSil
  4. Beğen butonu basılı kaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ve aylar sonra cevap yazıyorum...:/

      Sil
  5. "bütün aşklar küllenir, bütün babalar ölür, bütün hikâyeler biter. birinin yıkıntıların nöbetini tutması gerekir; işte o yüzden, biri hariç, bütün çocuklar büyür.
    gölgesini kaybeden insan, gölgenin kendisine dönüşür."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alper canıgüzmüş, enfes... kitaplarını okurken hiç fark etmemişim .

      Sil