23 Ocak 2012 Pazartesi

yollar:.

Uzunluğu çok yolculuklara çıkmak lazım gelir. Her şeyi unutmak. Uzun bir playlist ve sallama çaylar eşliğinde hayatı uzunca sallamak. Dost ziyaretleri. Unutmak , unutmak, unutmak. Anısı kötü ne varsa hiç olmamış gibi yapmak. Güzel anıları anımsayıp, daha da güzel anılara gitmek. Ajandalara, kitap arkalarına, zihine sözcükler kazımak. Görüntülerle beraber....

Çok sıkıldım ben, darlandım. Hayata bir rot balans ayarı yapmak gerekiyorsa, en iyi uzun yolculuklarda verilir. Ben diyorum...

1 yorum:

  1. ahh ahh ne güzel demişsin.. günler süren uzun mu uzun bir tren yolculuğu ne kadar ikna edici bir girişim olurdu şimdi.. sırt çantan, kulaklığın, bir kaç güzel yolculuk dergisi, huzur veren bir kitap, hiç gitmediğin şehirlerin tren garlarında içilen bir sigara.. çok canım çekti..

    YanıtlaSil